Reykjavik - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Louis & Magda Vannueten-Wouters - WaarBenJij.nu Reykjavik - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Louis & Magda Vannueten-Wouters - WaarBenJij.nu

Reykjavik

Door: Magda

Blijf op de hoogte en volg Louis & Magda

27 Augustus 2018 | IJsland, Reykjavik

Net zoals voorspeld stappen we uit het vliegtuig in IJsland met stormwind een kleine 9 graden en regen, veel regen.

We konden in de luchthaven niet aan een verkeerde balie aanschuiven de outfit was overduidelijk Jack Wolfskin, Lafuma, Lowa en bij de jeugd veel Quecha van Decathlon en rugzakken en veel grijze mensen met zin voor avontuur.

De vlucht is super verlopen, de huurauto is een Kia Sportage 4x4 automatic waar we beiden mee kunnen rijden.
Momenteel verblijven we in de hoofdstad Reykjavik in een super sized hotel maar alles piekfijn in orde, grote luxe.

Morgen kunnen we reeds vanaf 6.3O ontbijten en dan begint ons avontuur, dan vangen we onze droomtocht aan.

• 27 Augustus 2018 - 22:18

Liliane Vermeylen:

Tof dat ik je op jullie droomreis kan volgen. Ik wens jullie een prachtige reis, een onvergetelijk avontuur en kijk nu al uit naar jullie volgend verslag.

• 27 Augustus 2018 - 23:02

Walter En Poes:

Alé, t'is goed, we zitten op het puntje van onze stoel, al is het hier 35 + en ginder - wat zei je? - 9 graden en regen? - we nemen nog een duik en gaan weer zitten op het puntje van onze stoel. Vertel maar, we zijn er klaar voor...
    Kusjes

• 28 Augustus 2018 - 06:17

Bart Maes :

Dit gaat een geweldige ervaring zijn veel plezier daar groetjes

• 28 Augustus 2018 - 07:59

Renée:

Ben blij jullie te kunnen volgen op jullie droomreis,maar voor mij is het er een beetje te koud.
    Ik zou als een blok uit de diepvries terugkomen.
    Geniet ervan en ik wacht vol spanning op jullie avonturen.

• 28 Augustus 2018 - 09:19

Brendan En Sasja:

Hey! Ziet er al een leuk begin uit. Geniet van jullie vakantie en laat ons goed meegenieten met veel foto's!

• 28 Augustus 2018 - 16:09

Gisel:

Ludo voelt zich al wat beter, hij heeft juist een maatje gegeten dat ik meegebracht had, eten jullie daar ook maatjes?

Daar zullen ze nog heerlijker smaken

Toch fantastisch dat we jullie zo kunnen volgen,

Tot de volgende,

PS Godfried vandaag vertrokken naar Ethiopië,

• 28 Augustus 2018 - 18:07

Hilde Fauconnier:

Wat een verrassing,zijn jullie dan toch naar IJsland vertrokken? Super !!!!
    Zon of regen, Ijsland zal jullie blijven verbazen met zijn natuur,schoonheid,rust ……..
    Genieten jullie er maar van!